четвер, 3 лютого 2011 р.

"Залиште бібліотеки в спокої. Ви не розумієте їхньої цінності!"

"Leave the libraries alone. You don’t understand their value" ("Залиште бібліотеки в спокої. Ви не розумієте їхньої цінності!"),- такими словами захисту відомий британський письменник Філіп Пулман (Philip Pullman) звернувся до громади 20 січня 2011, на мітингу в захист Бібліотек округу Оксфорд.  Рада  цього округу (населення понад 635 тис.осіб) вирішила  закрити 20 (з 43 діючих) публічних бібліотек округу за причини фінансової скрути.  Населення округу протестує проти рішення, лунають пропозиції щодо праці волонтерів в цих бібліотеках... 

На жаль, тенденція щодо скорочення чи навіть закриття бібліотек в звязку з світовою фінансовою кризою присутня всюди...Бачимо, не минула криза й наче благополучного Королівства, й особливо прикро, що містечка, де "живе" один з найвідоміших в світі Університетів..

"Я люблю публічні бібліотеки за те, що вони зробили для мене, коли я був дитиною, і коли я був студентом, і коли я став дорослим", сказав Ф.Пулман. -Я люблю їх, за те що їхня присутність чи в невеликому містечку, чи у великому місті нагадує нам, що є речі, важливіші за прибуток, чи фінансові вигоди.., речі, які підтримують громадянські права й цінності, повагу до знань, просту радість".

Чи є в Україні статистика, на скільки скоротилась мережа публічних бібліотек, скажімо, за останні 20 років? І чи є у нас такі Пулмани, які стали б на захист? 

Далі буде. 


Джерело 

3 коментарі:

  1. Додаток: понад 400 бібліотек закривають у Великій Британії. Наші британські колеги закликають до Акції 5 лютого - через Твіттер:
    Деталі тут: www.cilip.org.uk/savelibraries

    ВідповістиВидалити
  2. обов`язково підтримаємо. І дай Бог, щоби нам не прийшлось...

    ВідповістиВидалити
  3. 6 лютого: вчора відбувся День захисту бібліотек. Цікавий пост на цю тему - тут: http://panbibliotekar.blogspot.com/2011/02/blog-post_06.html

    ВідповістиВидалити