вівторок, 12 квітня 2011 р.

In blogo veritas

Вау! Визначено переможців конкурсу бібліотечних блоґів України «Зірки бібліотечної блоґосфери». (Спасибі, ПБ, за новину, а то я в своєму екзилі...:-)
Вітання всім колегам-блоґерам! Натхнення! Нових цікавих постів і бурхливих дискусій, де народжується істина:-)! Нових прихильників і  друзів (анонімних і не дуже, оптимістів і не дуже, з почуттям гумору і не дуже і т.п)  - в блогосфері як і в житті цікаві несподівані повороти:-) Най бібліотечна Муза надихає всіх на нові звершення і у віртуалі, і в реалі! 

PS. І дякую експертам за оцінку! Неочікувано, якщо чесно:("Ігри, в які граємо":-)


7 коментарів:

  1. Завжди цікаво та корисно Вас читати. Перемога справедлива!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю!
    "Ігри" тут ні до чого, хоча вони справді могли знизити бали - частенько на конкурсах знаходиться такий блоґ у якому пишеться "я знаю, що судді можуть образитись", "я знаю, що і так не виграю"... ітп.
    Я це сприймаю як спробу вплинути на суддів.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую!
    ПБ: Та я не це мала на увазі.. Ок, з поверненням, без Вас було сумно:-)!

    ВідповістиВидалити
  4. Мої щирі вітання, пані Тетяно! ))

    ВідповістиВидалити